Etiketler

,

Dün gece çok sıkıntılı uyudum, hatta nefesim daraldı uyuyamadım, Türkiye’de noluyor diye merak ettim, Frankfurt’ta yanında kaldığım arkadaşımın misafir odasında dönüp dururken.

Sonra bugün artık herşeyi duyup öğrendiğimiz facebook’tan duydum Victor’u kaybettiğimizi. Victor Ananias, ekoloji, organik tarım ve sürdürülebilir yaşamla uzaktan yakından ilgisi olan herkesin bildiği, tanıdığı Victor Ananias. Bizim Victor yani…nasıl bir şaka diye düşündüm kendi kendime? Ne kötü, ne edepsiz bir şaka…

Bu sefer diğer teknoloji skype’a sarildim hemen, Türkiye’deki dostlarima ulaşmaya çalıştım, nolmuş Victor’a, ne diyorlar böyle diye…sonra doğruladılar uğursuz haberi.

Aklım karıştı benim. Nefesim sıkıştı yine dün geceki gibi…Ne acayip şu hayat, bazen ne kadar anlamsız.

Söyleyecek fazla söz yok. Buradan, Buğday’da çalıştığım dönemde kendisinden çok şey öğrendiğim, elinden leziz yemekler yediğim, hayatını pek çoğumuzun şükran duymayı bile unuttuğu güzelliklere, iyiliklere adamış Victor’u kendi adıma uğurlamak istedim. Ona şükranlarımı sunmak istedim. Yolu açık olsun…

Victor Ananias 1971-2011