Etiketler

,

4-11 Haziran’da Kazdağı’nda düzenlediğimiz Ekolojik Mimari ve Doğal Yapı Atölyesi icin bir destek çağrısı yapmak istiyorum.

Yaptığım organizasyonlara katılmak isteyen herkesin, finansal engeller olmadan, katılabilmesini mümkün kılmaya çalışırım, prensip olarak. Çünkü zamanında bursla ben de pek çok etkinliğe katıldım. Her zaman niyetin ve oğrenme azminin öncelik olması gerektiğine inanırım.
Daha onceki etkinliklerde bu prensibime sadık kalabildim.

Ekomimari atölyemiz icin de burs başvurusu olanağı var. Fakat şu anda görünen o ki burs başvuruları bu organizasyonun (bütçesi dahilinde) verebileceği desteği aşmış durumda. Ben en baştan, belli sayıda burs kontenjanı ayırıyorum. O kontenjanın çok üzerinde bir talep oldu, özellikle de mimarlık, peyzaj mimarlığ gibi bölümlerde okuyan genç arkadaşlarımızdan ki bu sevindirici bir şey.

Mümkün olduğunca, her arzu edenin katılabilmesine niyet ediyorum. Sizden ricam, bu genç arkadaşlarımızdan bazılarına burs verebilecek, vermek isteyenler varsa, benimle iletişim kurmaları. Ben atölyenin organizatörü olarak üstüme düşen sorumluluğu yerine getirmeye çalışıyorum. Sizlerden de daha çok genç arkadaşımıza öğrenme fırsatı verebilmemiz adına destek istiyorum.

Konuyla ilgili sorularınız, önerileriniz olursa lütfen bana yazın. filizatbaraka@gmail.com

Tesekkurler,
Filiz Telek