Etiketler

, , , ,

Hayalci mimar hücre benim uydurduğum bir isim. Ekolojik mimari ve doğal inşaat konusunda uzmanlaşmak isteyen genç dostum Merve için uydurduğum bir isim. Tırtılın içindeki kelebek hücrelerine ingilizce ‘imaginal cell’ deniyor, oradan esinlendim. Bitmekte olan hakim sistemin içerisinde cesur yeni dünyayı görebilen, hissedebilen ve bu dünyayı yaratmak için çalışan, kendilerini adayan kişilere hayalci hücre diyorum ben, işte Merve de bunlardan biri.

Geçen sene organize ettiğim ekolojik mimari ve doğal yapı atölyesinde tanışmıştık ve Merve’nin idealist duruşu ve çalışkanlığı gözümden kaçmamıştı. Geçen sene içerisinde onun hayallerinin peşinden gitmek üzere harekete geçmesine şahit olmak beni müthiş sevindirdi. Merve gibi, düzenin, toplumun ve hatta ailelerinin kendilerine dayattığı zoraki seçimlerdense kalbinin sesini dinleyip idealleri doğrultusunda ilerleyen genç insanlara daha çok ihtiyacımız var. Merve’den ilham alacak çok genç olduğuna inanıyorum.

Lafı daha fazla uzatmadan bırakayım da Merve anlatsın size hayallerini…

Hayalci Mimar Hücre Merve / Imaginal Cell Merve from Sacred Resonance on Vimeo.

Merve diyor ki: “Hayalimizdeki dünyanin çocukları olamadık ama yeni bir dünyada hayallerimizin atalari olabiliriz. Ben bu maceraya hazirim!”
Siz Merve’yi desteklemeye hazir misiniz?

Merve’yi takip etmek ve desteklemek için:
http://hayalcimimarhucre.wordpress.com/
Merve’nin kitle fonlaması kampanyası

Merve için yaptığım video, kalbinin sesini dinleyip hayallerinin peşinden gitme cesaretini gösteren herkese adanmıştır.