Etiketler

, , , ,

Bir süredir hayatımı böyle yaşıyorum: hem kendimin hem de başkalarının hediyelerini hayatın hayrına, bütünün hayrına uçuşturarak, serbest bırakarak, akışına yardımcı olarak…Bana kalırsa hayatta olmamızın bir sebebi, bir anlamı var. Öylesine bir tesadüf ve anlamsız, rasgele bir geliş geçiş değil bu bizimkisi. Daha doğrusu hayatınızı nasıl yaşadığınıza, yaptığınız seçimlere bağlı bu. Bana kalırsa vermemiz gereken armağanlarımız var hepimizin, verirsek hem biz daha zengin ve anlamlı bir hayat yaşıyoruz hem de dokunduğumuz herşey güzelleşiyor, iyileşiyor. Dünya da daha yaşanabilir bir hale geliyor.sunniva trana

Ben armağanlarımı vererek yaşamaya çalışıyorum: bugün elimden en iyi ne geliyorsa, keyifle, huzurla, şükran duygusuyla ne yapabiliyorsam onu yapıyorum. Armağan ekonomisinde yaşadığım için yaptığım işlere ‘fiyat etiketi’ takmıyorum, bir kurumdan maaş da almıyorum. Bana yaptığım işlere inanan insanlar destek oluyor.

2013’te yapacağım çalışmalara destek bulmak için ekonomik bir dayanışma modeli olan kitle fonlamasını (crowdfunding) kullanıyorum. Bu seneki çalışmalarıma destek olmak isterseniz siz de kitle fonlaması kampanyama bir göz atıverin. Birlikte yapabileceğimiz, ilham veren, bu topraklara ve insanlara şifa olabilecek çok şey var. Destekleriniz için şimdiden teşekkürler!

*Fotoğraf Sunniva Trana