Etiketler

Eğer bu söylemler size tanıdık geliyorsa aşağıdaki videoyu izlemenizi ve bu yeni, güzel projeyi takip etmenizi öneririm: UYANMA SAATİ

Uyanma Saati Geldi…

Niye bu kadar çok çalışıyorum?

Neden istediğim zaman, istediğim işte, istediğim kadar çalışamıyorum?

Para nereden geliyor? Niye geliyor? Nereye gidiyor?

Neden enflasyon oluyor?

Faiz nedir, niye vardır, kime yarar, kime zarar?

Niye sürekli borç ödüyorum?

Neden her ürünü hazır alıyorum da kendim üretmeyi öğrenemiyorum?

Neden bu çevreciler sürekli bir şeylere itiraz ediyor, bu adamlar deli mi yoksa bir bildikleri mi var?

Okullarda bize bu konular neden öğretilmiyor?

Diyorsanız, aklınızdaki soruları cevaplamak için doğru yerdesiniz.

Demiyorsanız da canınız sağ olsun; bu videolar izledikten sonra soru sormaya başlayacaksınız…

Uyanma Saati Projesine hoş geldiniz. İyi seyirler…